piątek, 29 kwietnia 2011

Hmm... no to zaczynamy :)


Pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać i napisać kilka słów wstępu :)

O sobie pisać nie będę, bo te kilka podstawowych informacji możecie przeczytać w okienku z boku, a reszta jest nieistotna. Myślę że warto się skupić bardziej na tym jaki kształt chciałabym nadać temu blogowi i o czym chciałabym pisać.

Nie jestem żadnym znawcą tematów związanych z urodą, nie mam też wykształcenia w tym kierunku, jednak jak prawie każda kobieta lubię o siebie dbać i dzięki temu udało mi się nabyć już pewną wiedzę i dopracować sposoby na wiele rzeczy, mam też swoje ulubione produkty i tym wszystkim właśnie chciałabym się z Wami podzielić.

Planuję też, żeby oprócz recenzji, czy swatchy różnych produktów zamieszczać czasem wpisy nieco bardziej ogólne – o pielęgnacji, dbaniu o siebie, czy też różne informacje, które wydały mi się ciekawe bądź zaskakujące.

Kończąc ten przydługi wstęp (musicie mi wybaczyć, jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej i lanie wody chyba już weszło mi w nawyk :)), chciałabym Was prosić, żebyście w komentarzach pisały czego oczekujecie, co chciałybyście zobaczyć na moim blogu, co według Was należy poprawić a co jest fajne. Mam nadzieję, że dzięki temu uda mi się stworzyć coś fajnego, co nie umrze śmiercią naturalną po miesiącu :)


Na koniec dodam, że cały czas jestem w fazie dopracowywania i ulepszania bloga, więc proszę o wyrozumiałość :)


I mała zapowiedź na najbliższe dni: szykuję już dla Was małą recenzję pewnego kremu i szminki - więcej już wkrótce, zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...