poniedziałek, 9 maja 2011

Dziś znowu rozdaniowo :)

No... Nie tak miało to wyglądać, ale naprawdę nie mam ostatnio ani trochę czasu, żeby coś nowego tu napisać. A boli mnie to szczególnie, bo mam pełno pomysłów, a czasu na realizację brak :( Ale teraz powinnam mieć kilka luźniejszych chwil, więc może dziś albo jutro się coś pojawi, nawet mam już część zdjęć gotową :)

Tymczasem przechodzę do części zasadniczej notki, czyli rozdań :) Oto co ostatnio wypatrzyłam:

Rozdanie u Anuli, TU oto co można wygrać:



Kolejne rozdanie jest u F000U, TUTAJ. A oto co można zgarnąć:



Rozdanie u Dorotie, które przyznam bardzo mnie kusi, bo marzę o wypróbowaniu tych wszystkich rzeczy z Lusha :) Rozdanie TU, a oto co można wygrać:

Zestaw 1:




Zestaw 2:


TUTAJ z kolei rozdanie u Ferrou, poniżej możecie zobaczyć czym kusi :)



I ostatnie rozdanie, u Hawy, TU, do wzięcia pięć fantastycznych zestawów, pokazuję przykładowe dwa:








A ja tymczasem zabieram się do pracy i postaram się w końcu coś dodać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...