wtorek, 17 maja 2011

Mała zapowiedź

No niestety znowu nie mam czasu napisać nowej recenzji, na szczęście przynajmniej mam już zdjęcia :) Promotor mnie postraszył, że nie zdążę z licencjatem na obronę w czerwcu, więc siedzę i poprawiam, świata poza pracą nie widzę.

Tymczasem na zachętę mam dla Was dziś zapowiedź tego, co będziecie mogli na moim blogu zobaczyć w najbliższej przyszłości :)


Co my tu mamy?
- podkłady i finishing powder Lucy Minerals,
- Lush Dark Angels
- Peeling Joanna
- dwa rodzaje kremów do rąk Ava
- Ava BIO Rokitnik - krem pod oczy
- SOS Nail Care Balm Essence
- lakiery: Drwiny z Cytryny Barbra i Topless&Barefoot Essie
- Ambrosia Lip Balm Lucy Minerals

Zapraszam! :)

Na koniec chciałam jeszcze dodać, że mój makijaż bierze udział w konkursie, na razie możecie go obejrzeć (i skomentować :) ) TU, a po zakończeniu konkursu z pewnością wstawię go na bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...